Thursday, July 23, 2009

Happy Birthday To Daughter Of JESUS!



hehe! very happy 2day! cuz hv many present !all with my lovely fren!thanks they!remember my birthday n gv present 2 me! love they so much!muackzz! n thanks my mother !他很辛苦生下我在这世界上!养育我! i love u mother!muackz! n my father la! hehe!

礼物还没开!暂时有六份!明天和后天还有!haha!要帮我的礼物派美美的照!得空才放照片上来啦圣经是自己送自己的礼物!自己买的第一本圣经!我会好好爱惜他!和神的话语!
祝我自己。。生日快乐!快高长大!身体健康!SPM拿全部A1!还有跟神越来越亲近!还有很多很多!

No comments:

Post a Comment